Monday, November 29, 2010

Rindu Pada Blog!

Wahhh...!!!
Lama gila aku tidak menulis di sini..asyik busy saja..asyik baca blog orang saja..blog sendiri dah jadi kain mengelap dapor. hahaha!
Ok Ok! even aku x update kt sini, tapi aku ade je sebenarnya. aku selalu update citer aku kat FB. kat blog nih jarang sebab bukan setiap hari aku ade cerita istimewa. dan nak tau kenapa tibe-tibe aku update today? sebab ade berita gembira untuk aku yang ingin aku kongsi dengan korang.

Sebenarnya kan, aku baru dapat cucu sulong Maine Coon aku. dah hampir 2 tahun aku tunggu. sekarang baru nampak hasil. Walaupun yang keluar dari perot mak dia sekor jer, tapi aku Bersyukur...
Nanti aku update pic dia k

1 comment:

bylindakitchen said...

hai ej.
tahniah yer jadik atok.
tak sabar nak tengok gambar dia.
tak sia2 menunggu.
akhirnya nampak jugak hasil.
eiii tak sabar nak tengok budak bertuah tue ;)