Sunday, May 16, 2010

Such a LONG TIME!!!

whow!! dah brapa lama agaknya aku tidak meng'update' blog aku nie..heheheh..kinda busy plus nothing much to share lately..but, for now, i have something to put here.at last.

aku cuma nak kongsi one thing yang aku baru found out...masih juga tentang kucing..instead of Maine Coon, aku rasa skrg ni aku minat nk ada breed American Short Hair plak..very nice one la.dengan marking yang cantik, muka bulat, bulu pendek...whow!

bukan nak breed pon..cuma nak ade sekor neutered one..nak lepaskan niat yg terpendam nih..hehehehe...dulu almost jugak nk gila tanya one of the breeder from US..time tu mcm dh berhajat benor..tp ade ke bajet? tarak ada woo...isk..isk...x murah tao..about rm7k-8k jugak duit malaysia. x masuk shipping cost lg...kalo la bulu aku nih ada harga..hahaha...



5 comments:

bylindakitchen said...

memang cute giler ej.
adoyai..bergegar jantung tengok.

the GLORIOUS EJ said...

tu la,lin....comel giler2...bela bulu pendek senang sket..kekekee

meowwmania said...

mak oii mahalnya...

Jul's said...

akhirnyer, tukar "cat" jugak umh ej nih...
lame x cat, x bersihkan sawang yekk..
nah ASH yer...meh "pinjam" Rusty akak kat umh nih...muka dah bulat dah, kaler ade la sipi2 ASH..muakakakakakak

the GLORIOUS EJ said...

meowwmania : yup..mmg mahal..tengok pada kualiti dan kredibiliti cattery mana yg kita nak..if cattery tu dah world wide known, mmg mahal.

Kak Ju : hahahah..ha'a..dah bersarang kak..tu pasal kena bersihkan. Ekor rusty x cukup pjg nk jd ASH..kekekeeee ;p